تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 11:35

دیدگاه های منفی نسبت به چانگان CS35 - بخش یک

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دیدگاه منفی یا کمی سخت گیرانه ای نیز نسبت به چانگان CS35 وجود دارد که معمولا زاویه دید مشتریانی است که مشخصات فنی این خودرو را با سایر مدل های موجود در بازار مقایسه می کنند.
نسبت نیرو به وزن و تکنولوژی گیربکس این مدل در واقع تفاوتی با امثال 206 اتوماتیک ندارد و همچنین به سبب ناشناخته بودن برند چانگان، از نظر خدمات پس از فروش و عرضه قطعات یدکی نیز ریسک بیشتری نسبت به سایر خودروهای تولید داخل یا حتی چینی هایی که چند سال سابقه مونتاژ و فروش در ایران دارند، وجود دارد.

 

بررسی نکات منفی چانگان CS35 از دیدگاه مشتریان


در واقع پرداخت چنین مبلعی برای چانگان CS35 و پذیرفتن ریسک خرید یک خودرو چینی تازه وارد به بازار، با توجه به مشخصات فنی کاملا معمولی این مدل منطقی نیست و شاید ریسک خرید یک خودرو دست دوم شناخته شده با قیمت 60 میلیون تومان به عاقلانه تر باشد.
مخصوصا که با این مبلغ خودروهای نسبتا قابل قبولی از مزدا 3 نسل قدیم گرفته تا تویوتا کرولا قدیمی و حتی کیا پیکانتو 2014 قابل انتخاب است .از منظر این افراد پرداخت حدود 62 میلیون تومان برای چانگان CS35 به عنوان یک خودرو چینی که اساسا کاربرد درون شهری دارد، توجیه پذیر نیست مگر آنکه خودرو دیگری را برای استفاده مسافرتی داشته باشید و چانگان را به عنوان خودرو دوم برای رانندگی روزمره استفاده کنید.

دیدگاه مثبت نسبت به چانگان CS35 را بخوانید.
نمی توان در شرایط فعلی که خودروهای خوب و با کیفیت کمیاب است، به خریداران یا منتقدان محصولات چینی خُرده گرفت، اما چیزی که مشخص است این است که شاید CS35 طراحی یا کیفیت فنی قابل قبولی (نسبت به خودروهای تولید داخل) داشته باشد، اما از نظر فنی برای استفاده مسافرت خانوادگی و در جاده ها نمی تواند قدرتمند ظاهر شود و پشت فرمان این خودرو ناچارا باید اتوبان قزوین رشت را به جاده چالوس ترجیح دهید.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل - پاور ویندوز چانگان – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 5207 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:55