تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 10:50

دیدگاه مثبت نسبت به چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مثبت از آن جهت که در شرایط کنونی بازار خودرو که علاقه زیادی به خودروهای کراس اوور ایجاد شده، نمونه های اتوماتیک (حتی چینی) بیش از حدود 75 میلیون تومان قیمت می خورند و چانگان CS35 با قیمتی مناسب تر و ظاهر جذاب خود می تواند رضایت بسیاری را فراهم کند.

 

بررسی نکات ثبت چانگان CS35 از دیدگاه مشتریان

از جهات دیگر ابعاد و اندازه، مشخصات فنی و امکانات رفاهی این خودرو، اکثر افراد را برای رانندگی روزمره شهری راضی نگه داشته و مشتریان کم توقع احتمالا از انتخاب CS 35 پشیمان نخواهند شد، البته به شرطی که سایپا در زمینه خدمات پس از فروش این مدل خوب عمل کند.سلامت فنی و کیفیت پیشرانه همواره یکی از اصلی‌ترین مطالبات خریداران محسوب می‌شود و درباره چانگان CS35 هم موضوع بر همین منوال است.

تجربه رانندگی با چانگان CS35 را بخوانید.
خوشبختانه برخی از مالکان با پیمودن مسافتی در حدود 20 هزار کیلومتر و بیشتر را با این خودرو، مشکل خاصی از ناحیه پیشرانه و گیربکس را گزارش ننموده‌اند که خود جای امیدواری است.
همچنین از نظر هماهنگی گیربکس با پیشرانه و همچنین مصرف سوخت هم اوضاع نسبتا خوب گزارش شده است. از دیگر محسنات چانگان CS35 می‌توان به کارایی مناسب سیستم فرمان برقی، هندلینگ نسبتا مناسب، کابین جادار و فضای کافی برای سرنشینان عقب که البته برخی دیگر نیز دیدگاهی عکس این قضیه داشتند، دید خوب نسبت به اطراف از داخل کابین، عملکرد رضایت‌بخش سیستم صوتی و کیفیت تقریبا مناسب رنگ بدنه اشاره کرد.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.مانیتور پشت سری چانگان - دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 8282 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:56