تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 19 خرداد 1397 13:27

رندرهای رسمی نسل جدید کیا سراتو

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طراحی سدان کامپکت نسل جدید کیا سراتو بر اساس رندرهای رسمی که متنشر شده است، از مدل کیا استینگر الهام گرفته شده است.

مسئولان خودروسازی کیا با منتشر کردن رندر جذابی از سدان کامپکت سراتو ( در بازار آمریکا با نام فورته)، از نسل چهارم این مدل در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی یا دیترویت (NAIAS) رونمایی کردند.معمولا در رنمایی های گرافیکی، زبان طراحی هر شرکت با کمی غلو همراه است؛ با نگاهی کوتاه به رندرهای کابین و بدنه، می‌توان به طراحی این سدان که حالت فست بک دارد پی برد.
مقامات کیا گفته اند با اینکه سراتوی جدید در طراحی به‌ طور کلی از سدان اسپرت کیا استینگر (Stinger) الهام گرفته است؛ اما ظاهر آن پخته‌ و جذاب خواهد بود. در نمای عقب این رونمایی گرافیکی که کمی عریض‌تر و عضلانی‌تر است، به‌راحتی می‌توان آثار طراحی استینگر را دید. سپر عقب که بازطراحی شده، میزبان چراغ‌های راهنما و دنده عقب است. چراغ‌های عقب که با طرحی گسسته مثل کیا استینگر از طریق نوار افتی متصل شده‌اند.

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو را بخوانید.
در نمای جلو، درب کاپوت طراحی جدیدی دارد و این نما با دماغه‌ی جدید و چراغ‌های جلو که برخلاف نسل سوم به جلوپنجره متصل نیستند، کامل شده است. چراغ‌های جلو کاملاً مورد بازطراحی قرار گرفته اند و جلوپنجره بر اساس گفته‌ی تیم طراحی کیا، از «رویکرد جدید» این شرکت پیروی می‌کند. وجود دریچه‌های هوای بزرگ و چراغ‌های دی‌تایم روی سپر جلو، نمای جذاب و جدید فورته را تأیید می‌کنند.
طراحی کابین نیز دچار ب‌روزرسانی شده است؛ طرح جدید داشبورد به همراه دریچه‌های هوا توربین شکل در حاشیه‌ها، سیستم سرگرمی و اطلاعاتی را در بالای دریچه‌‌ی هوای افقی قرار داده است. مقامات کیا معتقد هستند که طراحی جدید کابین قالب افقی دارد، «حس آزادی» منتقل می‌کند و برای راننده و سرنشینان احساس مینیمالیسیتی به دنبال دارد.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 3495 دفعه