تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 19 خرداد 1397 12:37

معرفی کیا سراتو 2019 با طراحی جسورانه

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نسل جدید کیا سراتو 2019 با الهام از برادر بزرگ و قدرتمند‌تر خود، اکنون با طراحی جذاب و جسورانه‌تری همراه شده است.
نسل سوم کیا سراتو که در بازار‌ ایالات متحده با نام فورته شناخته میشود دماغه‌ روبه جلو، چراغ‌های کشیده و باریک، سقفی کم ارتفاع و کشیده دارد.سراتو 2019 در کنار بخش انتهایی کوتاه است و به آن ظاهری اسپرت و تهاجمی می‌بخشند.

نسل جدید سراتو ۸۱ میلی‌متر نسبت به نمونه‌ی پیشین خود بلندتر است تا فضای بیشتری در اختیار سرنشینان و به‌خصوص سرنشینان بخش عقب باشد. کیا در رابطه با سدان جدید خود اعلام کرده که پلتفرم آن تغییرات گسترده‌ای داشته است و اکنون ۵۴ درصد از شاسی این خودرو از فولاد پیشرفته‌ی فوق‌ مقاوم تشکیل شده که درمجموع ۱۶ درصد نسبت به نمونه‌های قبا از خود مقاوم‌تر است. مهندسان کیا انتظار دریافت بالاترین نمره‌ی ممکن در آزمایش‌های تصادف را از نسل جدید سراتو دارند.
در کنار موارد بالا، سراتو ۲۰۱۹ از فناوری‌های نوین دیگری نیز بهره می‌برد که می‌توان به سیستم اطلاعات و سرگرمی جدید با نمایشگر ۸ اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد که به‌صورت استاندارد در تمامی مدل‌های این خودرو در دسترس خریداران خواهد بود. سیستم‌های کمکی راننده اعم از بررسی نقاط کور خودرو، حفظ خودرو در مسیر، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی ترمز برای جلوگیری از تصادف به‌صورت امکانات افزوده در دسترس خواهند بود.

معرفی نسل جدید کیا سراتو را بخوانید.
کیا سراتو ۲۰۱۹ از سیستم‌های پیشرانه و انتقال قدرت جدیدی بهره می‌برد. این سدان جدید در کنار امکان استفاده از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی، امکان تجهیز به گیربکس CVT جدید کیا را همچنین دارد؛ این جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر می باشد و به ‌طور کامل در گروه خودروسازی هیوندای-کیا توسعه یافته است و نام تجاری Intelligent Variable Transmission را دارد. ترکیب این جعبه‌دنده‌ی جدید با پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر جدید کیا که به واسطه‌ی استفاده از چرخه‌ی اتکینسون توان ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۱۷۹ نیوتن‌متر تولید می‌کند، منجر به مصرف ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌شود که از بهبود مصرف سوخت ۰.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر نسبت به نمونه‌ی مجهز به جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار خبر می‌دهد.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 3433 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 خرداد 1397 08:59