تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 19 خرداد 1397 11:01

آزمون فنی و کیفیت رانندگی سراتو - بخش دوم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در بسیاری از نمونه‌های اخیر، صداها و لرزش های داخل اتاق، پس از چند ماه به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کنند و اثبات این موضوع توسط مالک خودرو، هنگام استفاده از گارانتی مشکل خواهد بود و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش نیز این موضوع را قبول نمیکنند.

امیدواریم در آینده، حساسیت بیشتری بر خودروهای داخلی حاکم شود و ایرادات نامتعارف سراتو که ناشی از تولید و مونتاژ آن در داخل و استفاده از مواد و جنس های با کیفیت پایین و نامرغوب است، برطرف شود و موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مالکان و دوست داران این خودروی محبوب شود. در مجموع، کیفیت مونتاژ سراتو سایپا نسبت به نمونه‌ی ساخت کره‌ای پایین‌تر است. این موضوع شاید نشان می‌دهد خودروسازان بزرگ کشور، نه‌تنها در تولید محصول باکیفیت و هماهنگ با استاندارد جهانی ناتوان هستند؛ بلکه در مونتاژ یک نمونه‌ی خارجی هم ناامید‌کننده ظاهر می‌شوند.

آزمون فنی و کیفیت رانندگی سراتو - بخش اول را بخوانید.


اگر بخواهیم با دید مثبت به سراتو مونتاژ سایپا نگاه کنیم، هرچند افراد بلندقد، راحتی کافی در صندلی عقب این خودرو نخواهند داشت و احتمالا با کمبود فضا در قسمت مقابل زانو مواجه خواهند بود اما در کل کیا سراتو خودرویی با اتاق جادار و نسبتا راحت برای استفاده‌ی روزانه محسوب می‌شود؛. از سویی دیگر، می‌توان به ارتفاع مناسب سقف و صندوق عقب قابل قبول سراتو امتیاز مثبت داد. هر دو نمونه‌ی سراتو با پیشرانه‌های متفاوت، مصرف سوخت مناسب و عملکرد رضایت‌بخشی دارند؛ اما سطح آپشن‌ها، حتی در گران‌ترین نمونه هم فراتر از نمایشگر، دوربین پارک و سانروف نخواهد بود. فراموش نکنیم، سراتو مونتاژ سایپا فقط با دو کیسه‌ی هوا عرضه می‌شود و از نظر تنوع آپشن‌های ایمنی، حتی از بسیاری نمونه‌های چینی پایین‌تر است.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 3169 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 خرداد 1397 09:04