تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 19 خرداد 1397 10:55

آزمون فنی و کیفیت رانندگی سراتو - بخش اول

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر یک ایرانی قصد خرید سراتو داشته باشد با ۴ مدل سراتو مواجه است که با آپشن های مختلف از جمله موتورهای با حجم ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری به‌صورت استاندارد و آپشنال ارائه می‌شوند. این موضوع تا حدودی گیج‌کننده به نظر می‌رسد؛ اما با توجه به اینکه در حال حاضر صرفا در نسخه‌ی با حجم ۲ لیتر آپشنال فروخته می‌شود، حق انتخابی زیادی برای خریدار وجود ندارد. از طرف دیگر، نمونه‌های ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری غیر آپشنال، همچنان در بازار دست دوم معامله می‌شوند.

اگر نسبت به فاکتور قیمت کمی بی‌توجه باشیم، از نظر شتاب و هیجان رانندگی، هر دو موتور ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری سراتو عملکرد قابل قبولی دارند. قدرت ۱۲۶ اسب بخار در نمونه‌ی ۱.۶ لیتری، کافی به نظر می‌رسد و خصوصا با جعبه‌دنده‌ی دستی، فراتر از خودروهای ۱.۸ لیتری ایرانی و چینی عمل می‌کند. از طرف دیگر، مسلما سراتو ۲ لیتری با تولید قدرت ۱۵۶ اسب بخار، انتخابی پرقدرت و جوان ‌پسندتر به حساب می آید. کیا سراتو در نسخه‌ی آپشنال دارای پدال شیفترهای پشت فرمان برای تعویض دنده است که حس یک خودروی اسپرت با شتاب‌گیری ناگهانی را به راننده القا می‌کند . البته، مهم‌ترین تفاوت این مدل یعنی نسخه 2 لیتری آپشنال با دیگر محصولات هم‌قیمت آن است. فقدان سیستم پایداری ESP، در این خودرو کاملا احساس می‌شود و می‌تواند منجر به گردش ناگهانی بدنه هنگام مانورهای ناگهانی شود.

آپشن‌های رفاهی سراتو را بخوانید.
این نکته را باید در نظر داشت که خریداران نسخه‌های مختلف سراتو، از تفاوت بسیار زیاد در کیفیت فنی و ظاهری این خودرو نسبت به نمونه‌ی وارداتی خبر داده‌اند. محصولی که در داخل مونتاژ و تولید میشود، نه‌تنها از مواد متفاوتی در کابین و داشبورد استفاده کرده است، بلکه در زمینه‌ی عایق‌کاری بدنه وکنترل کیفیت نهایی رضایت‌بخش به نظر نمی‌رسد و همین موضوع باعث نارضایتی و شکایت صاحبان کیا سراتوی مونتاژ داخل شده است.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 3328 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 خرداد 1397 09:06