تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 16:05

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - مشخصات فنی چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مردم چین برخلاف بسیاری دیگر از مردم دنیا بیشتر طرفدار خودروهای کم مصرف و اقتصادی هستند و تا این حد که حتی بسیاری خودروهای لوکس و خارجی را نیز از تیپ های پایه (از نظر مشخصات فنی) سفارش می دهند و سوار میشوند. با چینن طرز نگرش و بازاری اصلا بعید نیست که بیشتر خودروهای چینی وارد شده به بازار ایران در چند سال اخیر دارای حجم موتور 1.5 یا 1.6 لیتری هستند و چانگان CS35 نیز شامل همین قاعده میشود.

 مشخصات فنی چانگان CS35

هرچند که بسیاری بر این عقیده هستند که موتور 1.6 لیتری چانگان CS35 در مقایسه با وزن 1270 کیلوگرمی این خودرو، کارایی چندان و مطلوبی ندارد اما بر طبق ادعای خودروسازی چانگان، این موتور حداقل نسبت به موتور شناخته شده خانواده پژو (TU5) نسبت قدرت به حجم بالاتری دارد و توانایی تولید 125 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور را دارد.

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - فضای داخلی چانگان CS35 را بخوانید.
این نیرو بوسیله یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک یا 5 سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود و سیستم ترمز نیز در هر چهارچرخ چانگان Cs35 به صورت دیسکی و مجهز به ABS و EBD است.
سیستم فرمان از کمک برقی برخودار است اما چانگان CS35 از نظر سیستم تعلیق خودرو چندان کاملی نیست و در محور عقب به فنربندی غیر مستقل مجهز است. چانگان سی اس 35 از نظر ایمنی توانسته 4 ستاره C-NCAP را دریافت کند و در داخل خودرو 4 کیسه هوا نیز قرار داده شده است.
شتاب صفر تا صد مدل اتوماتیک در حدود 14 ثانیه اعلام شده که طبیعتاً رقم جالبی نیست، اما احتمالا شتاب گیری مدل دستی اندکی بهتر است و بتواند رضایت نسبی مالکین را تامین کند.

شرکت سایپا مصرف سوخت این مدل از چانگان را در سیکل ترکیبی حدود 7 لیتر اعلام کرده است که البته به نظر رقمی رسمی و در شرایط ایده آل است، چرا که با توجه به ارتفاع تهران و شرایط بنزین کشورمان، باید آزمون مصرف سوخت در شرایط جاده ای ایران انجام شود و در بسیاری موارد چنین اعدادی در تبلیغات و کاتالوگ های رسمی منتشر نمی شوند.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – ردیاب ماهواره ای چانگان - گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 5199 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:59