تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 14:51

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - فضای داخلی چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فضای داخلی چانگان CS35

یکی از مورادی که همیشه شرکت سایپا بر روی آن پافشاری میکند، کسب رتبه نهم خودروی چانگان CS35 در آمار فروش خودروهای SUV در بازار داخلی چین است، البته واقعیت رتبه نهم فروش فروش چانگان سی ای 35 در کشور چین نمی تواند آنقدر هم رتبه خارق العاده ای باشد، به خصوص در بازاری که مدل های سواری و کراس اوور هاوال ( هاوال Haval یک خودرو ساز چینی است ) جزو پنج رتبه اول قرار می گیرند و قرار است در آینده در کشورمان نیز عرضه شود.

با این حال خودروسازی چانگان یکی از بزرگترین خودروسازان چین است و به کیفیت بالای محصولاتش می بالد، اما اوضاع در عمل چطور است ؟

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - طراحی ظاهری چانگان CS35 را بخوانید.

طراحی و فضا سازی داخلی، به نحو بسیار خوبی انجام شده، هرچند ظاهر کلی داشبورد تا حدی نزدیک به خودروهای فورد به نظر می رسد و این مورد البته نتیجه همکاری بلند مدت خودروسازی چانگان و فورد در بازار داخلی چین باشد که به صورت همکاری مشترک انجام میگیرد.

با این حال ظاهراً مهندسان چینی در زمان کپی برداری از روی خودروهای فورد، زیاد توجهی به کیفیت متریال داخلی نکرده اند، چون که کیفیت پلاستیک به کار رفته در اجزا ی داخلی در حد و اندازه خودرویی مثل فورد نیست و مانند بسیاری از دیگر خودروهای چینی، کمی خشک، ضعیف و شکننده احساس می شود.

همانطور که قبلا گفته شد ، چانگان CS35 خودرو چندان بزرگی نیست و اگر نیاز به خودرویی در اندازه خانوادگی برای سفرهای خارج از شهر دارید، بهتر است به سراغ رقبای جانگان CS35 همچون لیفان X60 یا ام وی ام X33 بروید، اما چانگان با ابعاد کوچکتر خود، خودرو شهری تری به حساب می آید و برای 4 سرنشین فضای کافی و نسبتاً راحتی را ارائه می دهد.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. رادار جانبی چانگان -دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6767 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 10:00