تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 09:43

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو - قسمت اول

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

خودروسازی کره تا قبل از دهه‌ی اخیر، زیر سایه‌ی سنگین شرکت‌های بزرگ ژاپنی قرار داشت. به همین دلیل، تعجبی ندارد اگر نسل دوم سراتو که سال ۲۰۰۸ به بازار عرضه شد، تا حدی شبیه به هوندا سیویک مدل ۲۰۰۷ باشد. البته این شباهت، بسیار هوشمندانه است و فقط شامل چراغ‌های جلو و فضای جلو پنجره می‌شود.

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو

در نمای روبرو، حالتی نیم‌دایره به چشم می آید که همه لبه‌ی کاپوت را گرفته و این موضوع، علاوه بر ایجاد یک هماهنگی جذاب بین قطعات مختلف مانند چراغ‌ها و جلوپنجره در این قسمت، باعث مخفی شدن لبه‌ی درپوش موتور نیز شده است. چراغ‌ها به شکل باریک و اسپرت هستند و حالتی مثلثی با گوشه‌های تیز دارند. سایز چراغ‌ها و جلو پنجره، کاملا متناسب است و با خط کم‌عمق بدنه زیر چراغ، تقویت می‌شود.جلوپنجره، قطعه‌ای پلاستیکی، سیاه‌رنگ و مشبک است که لوگوی کیا در مرکز آن قرار دارد. در واقع، زبان طراحی امروز محصولات مدرن کیا، با لبه‌ی باریک بالا و پایین جلوپنجره از جنس کروم، از همین مدل کیا سراتو آغاز شد و همچنان الهام گرفته می‌شود.

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو - قسمت دوم را بخوانید.


سپر جلوی کیا سراتو، ساختاری ساده‌ با حداقل خطوط حجم‌دهنده است. علاوه بر خط زیر چراغ ، فقط یک خط تقارن عمودی در مرکز سپر دیده می‌شود و حتی در نزدیکی چرخ تا چراغ مه‌شکن، خلاقیت خاصی وجو ندارد. مشابه جلوپنجره، در سه قسمت خالی سپر هم پلاستیک مشبک سیاه‌رنگ وجود دارد که با مه‌شکن‌های ساده و تقریبا چهارگوش در طرفین، طراحی شده است.ظاهر جلوی سراتو، زیبایی قابل قبولی ارائه می‌کند؛ اما بدون خطوط حجم‌دهنده‌ی شاخص در کاپوت جلو، گلگیرهای و سپر، تا حدودی ساده و قدیمی به نظر می‌رسد.ظرافت در طراحی سراتو، از نمای جانبی به‌وضوح دیده می‌شود؛ چون که با ترفندهایی استادانه، برای بیننده جذاب و چشم‌نواز عمل می‌کند.

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 5001 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:22