تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 09:15

کیا سراتو آپشنال سایپا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

صنعت اتومبیل سازی کشور کره با سرعتی بیشتر از گذشته، پیش‌ می‌رود. برندهای هیوندای و کیا در رأس این هجوم به بازار جهانی هستند؛ درحالی‌که چندان قدیمی‌تر از خودروسازان داخلی محسوب نمی‌شوند. حالا، محصولات از رده‌ خارج کره‌ای و حتی چینی در ایران مونتاژ می‌شوند تا چرخ این صنعت پرتقاضای کشور، همچنان با استهلاک بالا و تلفات جانبی باورنکردنی، به گردش ادامه دهد.


خودروسازی ملی کره با نام کیا موتورز ( KIA MOTORS)، در سال ۱۹۴۴ و نزدیک به ۷۲ سال پیش آغاز به کار کرد. این شرکت، در حال حاضر کاملا خصوصی و مستقل از دولت فعالیت میکند و با توجه به اینکه ۴۵ درصد از سهام آن در اختیار هیوندای است، به‌نوعی زیرمجموعه‌ی هیوندای به‌حساب می‌آید. نام کیا و حروف KIA اشاره‌ای به کشور کره (Korea) ندارد و حروف اول کلماتی به زبان کره‌ای هستند که «برآمده از شرق» معنی می‌دهد. این شرکت، با تولید ۳.۵ میلیون دستگاه خودرو در سال، دومین خودروساز بزرگ کره‌ی جنوبی پس از هیوندای محسوب می‌شود.

آپشن های رفاهی سراتو را بخوانید.

KIA Cerato Saipa

خوردوی سراتو، یکی از پرفروش‌ترین محصولات کیا در ۱۰ سال گذشته میباشد. نسل اول این کیا سراتو که در ایران هم حضور داشت، سال ۲۰۰۳ به خط تولید رسید و تا سال ۲۰۰۹ در تیپ‌های مختلف تولید شد. نسل دوم سراتو، موفقیت بزرگی برای کیا بود و با نام فورته در بعضی کشورها، از جمله آمریکا فروخته می‌شد. در واقع نسل اول کیا فورته و نسل دوم سراتو، کاملا مشابه هستند و به همین ترتیب، نسل دوم فورته و نسل سوم سراتو نیز از سال ۲۰۱۳ تاکنون، در خط تولید کیا هستند. کیا سراتو، فقط به صورت هاچبک در اروپا ارائه می‌شود و سید (Cee'd) نام دارد. جالب است بدانید در نسخه‌ی جدید، پلت‌فرم سراتو در مدل‌های مختلف، با هیوندای النترا و هیوندای i30 اشتراک دارد.

کیا سراتو آپشنال سایپا

از حدود دو سال قبل، شرکت سایپا شروع به مونتاژ نسل دوم سراتو با موتور ۱.۶ لیتری کرد. مدتی بعد، نسخه‌ی ۲ لیتری این خودرو به سبد محصولات سایپا اضافه شد و حالا، همان پیشرانه‌ی ۲ لیتری و امکانات نسبتا کامل، به نام سراتو آپشنال فروخته می‌شود. این خودرو در سال ۲۰۰۶ توسط طراح آلمانی، کورت کال، تحت نظارت پیتر شرایر معروف، مورد توجه مدیران کیا قرار گرفت و با طرح بدنه‌ی کوپه‌ی دودر به نام کیا کوپ (Kia Koup) نیز تولید می‌شد. با توجه به توقف تولید جهانی سراتو در مدل کوپ و حضور انحصاری هاچبک کیا سید در بازار اروپا، این خودرو صرفا با بدنه‌ی سدان در خط تولید سایپا قرار دارد. عرضه‌ی این مدل از سراتو، صرفا در ایران و چین انجام می‌شود؛ درحالی‌که کارخانه‌های کیا در کشورهای کره، مکزیک، اکوادور، قزاقستان، مالزی و روسیه، نسل جدید سراتو را تولید می‌کنند.

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 7404 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:23