تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 13:36

دیدگاه های منفی نسبت به چانگان CS35 - بخش دو

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اما گلایه‌هایی نیز وجود دارد. یکی از فراگیرترین مشکلات، مسئله مربوط به دسته موتور چانگان CS35 است که بسیاری را آزرده خاطر نموده و با ایجاد لرزش وصدای نابهنجار، آرامش در رانندگی را از مالکان سلب کرده است.این مشکل با مراجعه به نمایندگی و تعویض دسته موتور تاحدی رفع می‌شود اما در پاره‌ای اوقات حتی پس از تعویض قطعه معیوب نیز مشکل همچنان به قوت خود باقی بوده است که می‌تواند ناشی از کیفیت ناکافی قطعه جایگزین باشد.

 

بررسی نکات منفی چانگان CS35 از دیدگاه مشتریان


همچنین با ورود به کابین، با پلاستیک و مواد کم کیفیت مواجه هستیم که کاملا حس ارزانی را القا میکنند. البته این مسئله به ویژه در میان خودروهای چینی که در این رده قیمتی وارد ایرن شده‌اند، دیگر امری طبیعی تلقی می‌شود و شاید بهتر باشد حد انتظارات خود را در این‌ باره کمی متوازن نماییم.
نکته دیگری که موجب نارضایتی عده معدودی از مالکان شده است، به بوی نسبتا ناخوشایند ساطع شده از متریال کابین برمی‌گردد که البته این بو برای خودروهای نو امری عادیست اما دوام آن برای ماه‌ها و گاهی تا یکسال پس از تحویل خودرو به مشتری، نمی‌تواند چندان عادی باشد. صداهای اضافه ناشی از داشبورد و مابقی متعلقات کابین را نیز بایستی به لیست گلایه ها از داخل کابین چانگان CS35 اضافه نمود.

دیدگاه های منفی نسبت به چانگان CS35 - بخش یک را بخوانید.
در بحث کولر و قدرت خنک کنندگی آن نیز حرف و حدیث فراوان است و عده‌ای از قدرت کولر خود رضایت کامل داشته و عده‌ای دیگر از آن گله مندند.
یکی از مشتریان نیز که از ناحیه سپر عقب دچار تصادف شده بود، با مراجعه به نمایندگی مربوطه و پس از سه ماه ، نتوانسته بود قطعه مورد نظرش را تحویل بگیرد که این امر می‌تواند نشانه کمبود لوازم بدنه این خودرو در بازار باشد.
در خصوص پیشرانه اگرچه همانطور که بیان نمودیم مشکل خاصی تا به حال گریبانگیر مالکان نبوده اما بعضا از شنیدن صدایی نامعمول از ناحیه موتور و در دور های بالای موتور (حدود 5000 دور در دقیقه) شکایت دارند که البته نمی‌توان نسبت به طبیعی یا غیر طبیعی بودن آن پیش از مراجعه به کارشناسان تصمیم گرفت.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که با وجود نکات مثبت چانگان CS35 اما کم و کاستی‌ و نقص هاییی نیز هست که شرکت سازنده با تلاش در جهت رفع آنها و افزایش کیفیت مونتاژ، بهبود شرایط خدمات پس از فروش این خودرو و همچنین قیمت‌گذاری متناسبتر، میتواند بخش بزرگی از مشتریان سردرگم را با توجه به گستردگی شبکه فروش و پس از فروشی که در اختیار دارد، به سمت خود جلب نماید.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت - پاور سانروف چانگان – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6237 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:54