تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 19 خرداد 1397 14:55

5 علت برای نخریدن سراتوی سایپا - بخش دوم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سراتو در سال ۱۳۹۳ برای فروش از طریق سایپا آماده شد و ما اکنون قصد داریم چند نقطه ضعف از این خودرو را برای شما شرح دهیم. ناگفته نماند که برخی از این نقاط ضعف فقط در مدل مونتاژی سایپا وجود دارد و اثری از آن‌ها در خودروهای سراتوی وارداتی دیده نمی‌شود.

 

۳. کیفیت رانندگی

اگر از کسانی که کیا سراتو را خریداری کرده‌ا‌ند بپرسید، حتما به شما خواهند گفت که سراتوی سایپا خودروی خشکی است. البته شاید این خشکی در نتیجه تغییراتی باشد که با توجه به جاده‌های ایران در این خودرو اعمال شده اما اصلا دلیل منطقی و راضی کننده‌ای نخواهد بود. زمانی که بر روی ناهمواری یا دست‌انداز بروید، خشک بودن سیستم کاملا حس می‌شود و این موضوع آزاردهنده خواهد بود. بنابراین شما با سراتوی سایپا یک رانندگی خسته‌کننده خواهید داشت که در طولانی مدت آزاردهنده خواهد بود.

5 علت برای نخریدن سراتوی سایپا - بخش اول را بخوانید.

۴. عدم وجود سیستم کنترل کشش و پایداری

این سیستم در اکثر خودروهای جدید وجود دارد اما متاسفانه سایپا اقدام به حذف آن کرده است. این سیستم که با نام ESP شناخته می‌شود، برای کنترل مناسب خودرو بر روی سطح جاده و حفظ ثبات آن در هنگام پیچیدن طراحی شده است. به‌طور کلی این سیستم یک فناوری مهم در خودرو محسوب می‌شود که باعث کنترل بهتر خودرو به‌خصوص در جاده‌های پر پیچ‌ و خم می‌شود.

۵. کیفیت مونتاژ و ضعف رنگ

متاسفانه کیفیت مونتاژ در ایران استاندارد بالایی ندارد و این ضعف در خودروی سراتو نیز دیده می‌شود. اگر چه ضعف مونتاژ در سراتو نسبت به بقیه محصولات داخلی بسیار کمتر است اما در برخی موارد مشاهده شده که فاصله بین درب ها و پوشش آن‌ها به حدی بد بوده که باعث نفوذ آب به داخل کابین شده است. همچنین رنگ سراتوهای سایپا نسبت به سراتوهای وارداتی از کیفیت بسیار پایین‌تری برخوردار است و تفاوت خاصی بین رنگ سفید سراتو و پراید دیده نمی‌شود و احتمالا هر دو یک نوع فرآیند رنگ‌کاری را طی می‌کنند.

کلام آخر

تولید این مدل سراتو در کشور اگر هم‌زمان با تولید آن در دنیا انجام می‌پذیرفت، قابل قبول بود اما تولید مدل ۲۰۱۱ برای سال ۲۰۱۷ اصلا خوب نیست و عقب‌ماندگی صنعت ایران را نشان می‌دهد. ما زمانی که خبر تولید این خودرو را شنیدیم، توقع داشتیم حداقل با سراتو ۲۰۱۱ کره روبرو شویم، اما سایپا با اعمال تغییرات مختلف بر روی آن از کیفیت سراتو کاست و به سود خود افزود.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 3584 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 خرداد 1397 08:55