تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 15:44

آپشن‌های رفاهی کیا سراتو

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

آپشن‌های رفاهی سراتو

سراتو مونتاژ سایپا، در دو نسخه‌ی اصلی عرضه می‌شود، یک نسخه با موتور۱.۶ لیتری دنده دستی با آپشن‌های محدود و نسخه دیگر با موتور ۲ لیتری فول‌آپشن، موسوم به سراتو آپشنال است. نسخه‌ی ۲ لیتری با گیربکس اتوماتیک و آپشن‌های کمتر، تا مدتی پیش در سبد محصولات سایپا وجود داشت؛ اما در حال حاضر سراتو ۲ لیتری فقط با مدل آپشنال به فروش میرسد.

طبق وعده سایپاقرار بوده ایت که سراتو ۱۶۰۰ نیز با پکیج آپشنال به سری محصولات این شرکت، اضافه شود.
در ارزان‌ ترین مدل سراتو، دی وی دی فابریک ( نمایشگر لمسی ) وجود ندارد؛ اما سیستم پخش CD، ورودی AUX، درگاه ارتباطی USB برای خواندن فایل‌های Mp3 و همچنین امکان برقراری ارتباط با تلفن همراه از طریق بلوتوث، در دسترس خواهد بود. نسخه‌ی پایه از سراتو، به‌راحتی با گوشی‌های هوشمند اندروید ارتباط برقرار می‌کند؛ اما برای اتصال نمونه‌های مجهز به iOS، نیازمند یک تبدیل قطعه‌ی کوچک، جهت وصل کردن گوشی به درگاه USB خواهید بود. این خودرو با ۶ بلندگو، شامل ۴ اسپیکر اصلی و ۲ توئیتر ارائه می‌شود. در نسخه‌ی آپشنال، علاوه بر تمامی امکاناتی که ذکر شد، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، دوربین عقب و ناوبری ماهواره‌ای هم قابل استفاده خواهد بود.

پیشرانه و آمار فنی کیا سراتو سایپا را بخوانید.


دیگر امکانات مخصوص مدل آپشنال، شامل کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، پدال تعویض دنده پشت فرمان، نور قرمز پس‌زمینه‌ی عقربه‌ها، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، روشنایی اتوماتیک و رینگ‌های اسپرت ۱۶ اینچ با لاستیک‌هایی با پهنای ۲۰۵ میلی‌متر می‌شود. از آپشن‌های ثابت در همه‌ی نسخه‌های سراتو سایپا می‌توان به ایموبلایزر، گرم‌کن شیشه‌ی عقب و چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب اشاره کرد. نسخه‌ی غیر آپشنال، با رینگ‌های ۱۵ اینچ و لاستیک‌هایی به پهنای ۱۹۵ میلی‌متر ارائه می‌شود.

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 10291 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:18