تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 14:29

پیشنهاداتی برای استفاده از مود اسپرت چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)


از مود اسپرت چانگان CS35 میتوانید برای رانندگی در شیب های تند ( سربالایی ) استفاده کنید و به این دلیل که گیربکس در دور موتور بالا دنده را سبک می‌کند ، در نتیجه توان ماشین بیشتر میشود.( البته مصرف سوخت هم کمی بیشتر میشود ) و از مود منوال Manual چانگان CS35 در سراشیبی ها برای کنترل سرعت ( به عنوان ترمز موتور) استفاده کنید تا فشار کمتری به سیستم ترمز ولنت ها وارد شود.

البته از مود منوال هم می‌توانید برای شتاب گرفتن بیشتر استفاده کنید و اگر در این مود فراموش کنیدو یا از عمد نخواهید دنده را سبکتر کنید خود گیربکس به صورت هوشمند دنده را در حالت سبکتری قرار میدهد تا به موتور و گیربکس فشار وارد نشود.

دیدگاه های منفی نسبت به چانگان CS35 - بخش دو را بخوانید.
مود اسپرت همچنین برای شتاب گرفتن ماشین و پرگاز شدن کاردبرد دارد برای مثال موقعی که ناگهانی قصد سبقت گرفتن دارید و یا میخواهید خودروتان در سربالایی دچار افت توان نشود میتوانید از این مود استفاده کنید.
استفاده از مود اسپرت در سایر مواقع مثل این است که فشار بیهوده روی موتور وارد کنید (مثل اینکه با دنده دو 60 کیلومتر سرعت بگیرید)که هم فشار مضاعف بر موتور وارد میشود و هم اصطهلاک و مصرف سوخت بیشتر میشود.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک چانگان – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 7741 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:53