تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 29 ارديبهشت 1397 10:13

تجربه رانندگی با چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

تجربه رانندگی با چانگان CS35

خودروهای کراس اوور در واقع میانگینی است از سواری یک خودرو سواری معمولی و یک شاسی بلند . ممکن است در نگاه اول ترکیب چهره جذاب یک خودرو آفرود ( خارج جاده ای ) که قابلیت استفاده شهری روزمره خودروهای شهری را نیز دارد، جذاب و خواستنی باشد، اما این واقعیت را باید در نظر گرفت که راه حل های میانگین معمولاً نتایج میانگینی را به همراه دارند. یعنی اگر شما یک خودروی کراس اوور بخرید، نه کیفیت سواری و هندلینگ یک سدان خانوادگی را دارید و نه قابلیت های خارج از جاده ای و عملکرد یک خودرو SUV را!!!


پس از دیدعلاقه مندان و ماشین بازان دنیای خودرو، کراس اوور ها اصولاً خودروهای کاملی نیستند و به جز در برخی موارد که از سیستم های تنظیم ارتفاع، فنربندی متغیر، موتورهای قدرتمند و سیستم چهارچرخ متحرک بهره می برند، نمی توانند نظر مثبت عشاق رانندگی را جلب کنند.
به هر روی یک کراس اوور چینی 1.6 لیتری دیفرانسیل جلو، قطعاً بر روی کاغذ اصلا خارق العاده نیست و طبیعتا نباید توقع چندانی از عملکرد یا کیفیت سواری آن داشته باشید. در اولین ثانیه ها پس از شروع حرکت، متوجه میشوید که گیربکس در انتقال نیرو تاخیر محسوسی دارد، زمانی که گیربکس را بر روی تیپترونیک قرار میدهید وضعیت بدتر هم می شود و چند لحظه طولانی زمان لازم است تا درخواست راننده را اجرا کند.

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - مشخصات فنی چانگان CS35 را بخوانید


به هرحال چانگان CS35 در شتاب گیری چندان درخشان ظاهر نمی شود و در تعویض دنده هم کمی بیش از حد انتظار تعلل دارد، بر روی پیست شرایط تقریباً قابل تحمل است اما اگر در جاده های کوهستانی تردد می کنید و به مسافرت خانوادگی با بار و مسافر می روید، شاید از عملکرد این چانگان از نظر شتاب و کشش و هماهنگی موتور و گیربکس، تا حدی مایوس شوید.
به بخش تست پیچ می رسیم، جایی که می تواند سنگ محکی برای ارزیابی مهندسی شاسی و تعلیق چانگان باشد. خودروهای کراس اوور عموماً از هندلینگ چندان جالبی برخودار نیستند، اما مهندسان چانگان CS35 توانسته اند حد تعادل خوبی بین سواری راحت و هندلینگ را انتخاب کنند و از این حیث چانگان CS35 قابل قبول و پذیرفتنی ظاهر می شود.
هرچند در صورت اصرار بر سریع طی کردن پیچ، شاهد کم فرمانی محسوس خودرو خواهید بود که البته از بیش فرمانی شدید به مراتب بهتر و قابل کنترل تر است.
چانگان CS35 همچنین مثل اکثر خودروهای چینی دیگر، از نظر ترمز نسبتاً قدرتمند و قابل قبول است و حتی پس از زدن چند دور تند و سریع و ترمز گیری های شدید، افت محسوسی در عملکرد ترمزها رخ نمی دهد. با این حساب می توان گفت که به غیر از مشکل ملموس گیربکس، ایراد فنی چندان آزار دهنده ای در خصوص چانگان CS35 به چشم نمی خورد، هرچند اگر پیشرانه نیز در حدود 150 اسب بخار قدرت داشت، شاهد خودرویی به مراتب جذاب تر بودیم.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. آینه تاشو برقی چانگان -دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6468 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:58