تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

جمعه, 28 ارديبهشت 1397 14:03

تجربه رانندگی با چانگان CS35 - طراحی ظاهری چانگان CS35

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

روز به روز شاهد این هستیم که بازار ماشین های داخل کشورمان در حال کامل تر شدن است، البته بیشتر انتظار داشتیم که بعد ار رفع تحریم ها شاهد بهتر شدن کیفیت خودرو های داخلی و کمتر شدن میزان چینی بودن قطعات خودرو های ساخت داخل باشیم اما متاسفانه این انفاق نیفتاد، و حالا شاهد تمام چینی شدن خودروهای تولیدی دو خودروساز بزرگ کشور هستیم که البته به افزایش تنوع و تکمیل گستره بازار منجر شده است.


شرکت سایپا پس از مدل های برلیانس و شکست نسبی در واردات خودروهای چینی مثل برلیانس V5،همزمان با همکاری با کیا و سیتروئن و مونتاژ دو مدل از برلیانس، برای تولید مدل کراس اوور چانگان CS35 نیز چراغ سبز نشان داده و اولین نیمچه شاسی بلند خود را از میان محصولات چینی راهی خط تولید کرده است.

امکانات رفاهی چانگان CS35 .اتوماتیک و دستی را بخوانید

چانگان CS35 مونتاژی خودرویی است که می تواند حداقل در بازار داخلی، رقبای خود را تار و مار کند.

طراحی ظاهری چانگان CS35

طراحی ظاهر و بدنه مهمترین فاکتور برای جلب نظر مثبت خریداران است و یک طراحی خوب می تواند حتی یک خودرو بد را به محصولی پر فروش و مورد استفبال تبدیل کند، چانگان CS35 در اولین نگاه بسیار جذاب و خواستنی است، به این خاطر که چینی ها به خوبی به تاثیر طراحی قدرتمند بدنه واقفند و با همکاری ایتالیایی ها نسبت به ترسیم خطوط بدنه این مدل اقدام کرده اند.

چانگان CS35 یک شاسی بلند تمام و کمال نیست و همچنین کراس اوور بزرگی هم به حساب نمی آید و تنها با 4.1 متر طول، 1.8 متر عرض و 1.6 متر ارتفاع، در اندازه یک خودرو کلاس C با ارتفاع بیشتر از سطح زمین، ظاهر می شود.

خطوط بدنه نرم و روان و هماهنگ باعث شده تا جذابیت طراحی چانگان CS35 از تمام زوایا بسیار ملموس و چشم نواز باشد، در نمای روبرو اثری از خشونت مرسوم در چهره خودروهای شاسی بلند دیده نمی شود، اما قدرت هنر ایتالیایی ها در چهره پردازی نمای جانبی و عقب کاملاً قابل لمس است، جایی که نمی توان هیچ ایراد خاصی را به تجزیه و ترکیب طراحی CS35 وارد دانست و باید نمره کامل را به این خودرو اعطا کرد.

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن چانگان changan

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای چانگان با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – سنسور چانگان - کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6853 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 10:01