تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 15:34

پیشرانه و آمار فنی کیا سراتو سایپا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سراتو مونتاژ سایپا، در زمان خود به‌عنوان یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای سدان کامپکت با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار مطرح بود. این محصول با سه پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتر، ۲ لیتر و ۲.۴ لیتر در نقاط مختلف دنیا عرضه شد؛ اما در نمونه‌ی ۲ لیتری آن محبوبیت بیشتری داشت.

 پیشرانه و آمار فنی سراتو

ارزان‌ترین نسخه‌ی سراتو که در سبد محصولات سایپا نیز حضور دارد، با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری ارائه می‌شود. این مدل، قدرت ۱۲۶ اسب بخار و گشتاور ۱۵۶ نیوتن‌متر از دور موتور ۴۲۰۰ دور بر دقیقه فراهم می‌کند. سراتو ۱.۶ لیتری، با دو جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و اتوماتیک ۴ سرعته تولید شده است که معمولا با نمونه‌ی دنده دستی توسط سایپا پیش‌فروش می‌شود. این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، ۱۰.۵ تا ۱۱ ثانیه زمان می‌برد؛ درحالی‌که نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد داشت. میانگین مصرف سوخت سراتو با پیشرانه‌ی ۱۲۶ اسب بخار و گیربکس غیر اتوماتیک با بنزین ایران، حدود ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است؛ درحالی‌که با سرعت ثابت بزرگراه، کمتر از ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و با سرعت‌های پایین ترافیک شهری، ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، برآورد می‌شود.

آپشن‌های رفاهی کیا سراتو را بخوانید.


سراتو با پیشرانه ۲ لیتری هم توسط سایپا مونتاژ می‌شود که در نمونه‌ی فول‌آپشن، به سراتو آپشنال معروف است. این مدل، قدرت ۱۵۶ اسب بخار و گشتاور ۱۹۵ نیوتن‌متر از دور موتور ۴۳۰۰ دور بر دقیقه فراهم می‌کند. سراتو آپشنال، با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار عرضه می‌شود و در زمانی حدود ۹.۵ تا ۱۰ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این محصول، نزدیک به ۲۷ ثانیه پس از شروع حرکت، به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و نهایت سرعت آن به دلیل محدودیت الکترونیکی، ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. میانگین مصرف سوخت این مدل، ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است که در بزرگراه، ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر و در ترافیک شهری، کمتر از ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلو‌متر گزارش شده است.
معدود نسخه‌هایی از سراتو با پیشرانه‌ی ۲.۴ لیتری تولید شده‌اند که البته در ایران حضور ندارند و توسط سایپا، عرضه نخواهند شد. این مدل با قدرت ۱۷۱ اسب بخار و گشتاور ۲۲۷ نیوتن‌متر، در زمانی حدود ۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسید.

 

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6280 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:18