تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 15:01

طراحی داخلی و کابین کیا سراتو - بخش دوم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

طراحی داخلی و کابین

حتی در نسخه‌ی گران ‌قیمت یعنی همان نسخه ای که سایپا به صورت آپشنال به بازار عرضه میکند با وجود نمایشگر بزرگ داشبورد ( دی وی در فابریک ) باز هم حس یک خودروی قدیمی به سرنشینان القا می‌شود.

این حس قدیمی بودن به این علت است که داشبورد سراتو نسبتا تخت است و کلید های داخل کابین به شکل مستطیل است؛ ضمن اینکه در نگاه اول، گروه‌بندی خاصی برای دکمه‌ها به چشم نمی‌خورد. مجرای هوای تهویه مطبوع، حالت پرانتزی دارند و با نمایشگر قدیمی مربوط به ساعت در بالاترین قسمت داشبورد است. باتوجه به تیره بودن کلیت داشبورد و فضای داخلی، نمونه‌ی فاقد نمایشگر لمسی با مانیتور تک‌رنگ TFT که نوشته‌های قرمزرنگ دارد، ترکیب ساده و قابل قبولی ارائه می‌کند.

طراحی داخلی و کابین کیا سراتو - بخش اول را بخوانید.
جالب است بدانید سراتو برخلاف ظاهر بیرونی خود که چندان بزرگ به نظر نمی‌رسد، کابین جادار و قابل قبولی دارد. این محصول، خصوصا در فضای بالای سر، عالی عمل می‌کند و حتی برای سرنشینان با قد ۱۸۵ سانتی‌متر، ایده‌آل خواهد بود. البته چنین مزیتی، در مورد فضای جلوی زانوی سرنشینان، صدق نمی‌کند و برای سرنشینان بلندقد روی صندلی‌های عقب، پاها در وضعیت چسبیده به صندلی جلو خواهد بود. فرم کلی صندلی‌ها و مواد به‌کاررفته در پوشش آن‌ها، رضایت‌بخش است و البته در نسخه‌ی آپشنال با چرم مصنوعی، راحتی مناسبی فراهم می‌کند.
ظرفیت صندوق بار سراتو، ۴۱۵ لیتر است که برای یک خودروی سدان سایز متوسط، ایده‌آل به نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب هم قابل جمع شدن به سمت جلو هستند تا فضای بیشتری در اختیار باشد و دسترسی سرنشینان به صندوق ساده‌تر شود.

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6753 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:19