تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 14:45

طراحی داخلی و کابین کیا سراتو - بخش اول

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طراحی داخلی و کابین سراتو

کیا سراتو، اصولا در زمانی طراحی شد که نمایشگر وسط داشبورد با همان دی وی دی فابریک، اهمیت بالایی برای عموم مصرف کنندگان نداشت و یک آپشن به حساب می آمد اما رفته رفته داشتن نمایشگر با قابلیت های صوتی ، تصویری، مکان یابی و ... در خودروهای با قیمت متوسط جزء خواسته های مشتری شد.

اما متاسفانه هنوز در خودروهایی که در داخل کشود تولید و یا مونتاژ میشوند، در مقابل دریافت این امکان هزینه‌ی اضافه از مشتری دریافت میکنند. سراتو یی که سایشا مونتاژ میکند نیز از این فاعده مستثنی نیست و تنها در نسخه‌ی آپشنال، دارای نمایشگر لمسی ۷ اینچ خواهد بود. و از مشتری بابت ابن آپشن هزینه میگیرند.

طراحی داخلی و کابین کیا سراتو - بخش دوم را بخوانید.


برای افرادی که تجربه رانندگی با سراتو وارداتی دارند، فضای داخلی نسخه‌ی مونتاژ شده سراتو سایپا، کاملا متفاوت و قابل تشخیص خواهد بود. پلاستیک مورد استفاده در نمونه‌ی وطنی، کیفیت پایین‌تری دارد و البته صرفا با رنگ سیاه و تا حدودی شبیه به سدان‌های چینی معمول در بازار ایران ارائه می‌شود. تقریبا همه چیز در کابین سراتو سایپا، سیاه‌رنگ است و فقط در مدل آپشنال، شاهد رنگ روشن در قسمت پایین داشبورد و پوشش داخل درها هستیم.
فرمان و پنل مربوط به سرعت سنج و دور موتور سراتو، از طرح سیلندری ( استوانه ای ) استفاده می‌کند که شبیه به مزدا 3 است. فرمان سراتو ویژگس خاصی ندارد و حتی با نمونه‌ی چرمی این فرمان در نسخه‌ی آپشنال، نیز قدیمی به نظر می‌رسد؛ ولی حس خوبی به راننده می‌دهد و در شب با استفاده از نور پس‌‌زمینه‌ی قرمز در قسمت عقربه‌ها، کاملا حس اسپرت بودن را نداعی میکند. کلیدهای روی فرمان هم برای استفاده از کروز کنترل، مدیریت سیستم سرگرمی و ارتباط تلفنی کارایی دارند.

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 6637 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:20