تماس جهت فروش و نصب لوازم جانبی خودرو
ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه ۹ صبح تا ۷ شب 02188617559 | 02188609487

شنبه, 12 خرداد 1397 10:00

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو - قسمت دوم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو - قسمت دوم

از لبه‌ی چراغ عقب تا آینه‌ بغل و ستون A، خطی وجود دارد که از زیر پنجره‌ها عبور میکند. پایین‌ درها و نزدیک به رکاب کیا سراتو نیز حجم دهنده هایی توسط سازنده قرار داده شده است که حالتی شبیه به ذوزنقه و متقارن دیده می‌شود.

در امتداد چراغ جلو تا نزدیکی لبه‌ی در نیز خطی کم‌عمق وجود دارد که این خط حس اسپرت سراتو را تقویت می‌کند.
در مدل سدان کیا سراتو، با این هدف که بدنه کشیده تر شود و صندوق عقب ( بار ) نیز ارائه شود، ستون C پهنای نسبتا زیادی دارد که البته چندان هماهنگ با فرم کلی بدنه و ضخامت کم ستون A نیست. از نکات منفی در طراحی این قسمت از کیا سراتو، می‌توان به پلاستیکی بودن قاب پنجره‌ها، آنتن سنتی که در انتهای سقف هست و آینه‌هایی با ظاهر بدون خلاقیت اشاره کرد.

 طراحی ظاهری و بدنه کیا سراتو - قسمت اول را بخوانید.


نمای پشت کیا سراتو، با چراغ‌های اسپرت با رنگ قرمز، منحصر به فرد دیده می‌شوند. تقریبا میتوان گفت تمامی لبه‌ی کاپوت و قسمت عقب خودرو با نوعی برآمدگی ارائه میشود که شبیه به دیفیوزر است و تا حدودی طول کم بدنه در این بخش را پوشش می‌دهد. سطح بیرونی در صندوق،خطوط حجم‌دهنده ندارد و جزئیات خاصی را به نمایش نمیگذارد. فضای مناسبی برای پلاک‌های پهن و نمونه‌ ای از پلاک که در ایران استفاده میشود وجود دارد؛ ضمن اینکه با دستگیره و بدون قفل کلیددار ارائه می‌شود. سپر عقب سراتو هم مانند سپر جلو، با خطی نیم دایره و متقارن با بدنه طراحی شده؛ درحالی‌که با حداقل هزینه، حتی از چراغ راهنما و چراغ ترمز مرسوم در خودروهای معمولی نیز محروم است. بخش پایین این قسمت را پلاستیک سیاه‌رنگ تشکیل می‌دهد که البته جایگاه مناسبی برای اگزوز دارد.در مجموع، نمی‌توان ایرادی اساسی به طراحی ظاهری کیا سراتو گرفت؛ هرچند امروزه، ساده و از مدافتاده به نظر می‌رسد. ابعاد این خودرو، شامل طول ۴۵۳۰ میلی‌متر با عرض ۱۷۷۵ میلی‌متر می‌شود که ارتفاع سقف ۱۴۶۰ میلی‌متر و فاصله محورهای ۲۶۵۰ میلی‌متر ارائه می‌کند.

 

 

خدمات ماهان اسپرت شامل فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن کیا سراتو KIA CERATO

ماهان اسپرت : فروش, نصب و آموزش نحوه نصب لوازم جانبی و آپشن های فابریک خودروهای کیا سراتو KIA CERATO با کادر فنی مجرب آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. دی وی دی فابریک – کیلس استارت – کروزکنترل – گارد و رکاب و ...

بخشی از خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

بخشی از نمونه کارهای نصب خدمات و لوازم جانبی ارائه شده توسط ماهان اسپرت :

خواندن 4324 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 13 خرداد 1397 09:21